son of man

وبلاگ منجی son of man savior

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

مهدی طاووس بهشت


شیخ عباس قمی در کتاب منتهی الامال می نویسد <<المهدی طاووس اهل الجنه ، وجهه کالقمر الدری ، علیه جلابیب النور .>> معنی=حضرت مهدی (عج) طاووس اهل بهشت است . چهره اش مانند ماه ،درخشنده است. بر بدن مبارکش جامه هاست از جنس نور .<<علیه جیوب النور تتوقدبشعاع ضیاء القدس .>> معنی=برآن جناب جامه های قدسیه و خلعت های نورانیه ای ربانیه است ،که متلالا است به شعاع انوار فیض و فضل حضرت احدیث . در لطافت و رنگ ،و چون گل بابونه ، و ارغوانی است که شبنم بر آن نشسته .

شدت سرخی اش را هوا شکسته . قدش چون شاخه ای بان (درخت بید مشک) یا ساقه ریحان <<لیس بالطویل الشامخ و لا بالقصیر اللارض.>>

معنی=نه دراز بی اندازه ،و نه کوتاه بر زمین چسبیده <<بل مربوع القامه مدور الهامه.>> معنی=قامتش معتدل ،و سر مبارکش ،مدور ؛<<علی خده الایمن خال کانه فتاه مسک علی رضراضه عنبر.>> معنی=بر روی راستش خالی است که پنداری ریزه مشکی است که بر زمین عنبرین ریخته ؛<<له سمت ما رات العیون اقصد منه .>> معنی=هیأت نیک خوشی داشت ، که هیچ چشمی هیأتی به آن اعتدال و تناسب ندیده !

صلی الله علیه و علی ابائه الطاهرین .


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

شناسنامه حضرت حجه بن الحسن العسکری (عج)



نام: نام پیامبر(ص)

کنیه:کنیه پیامبر(ص)

لقب: مهدی،حجه الله حسن (عج)

نام مادر:حضرت نرجس (ع)

محل تولد:سامرا (ازشهر های کشور عراق)

سال تولد:255هجری

ماه:شعبان

روز:پانزدهم (شب جمعه)

مدت عمر تا کنون: از سال 255تاکنون

سال به امامت رسیدن:260هجری

سن به امامت  سیدن:5سالگی

نقش نگین انگشتری:(أنا حجه الله و خاصته )

حکمای عصر زندگی:معتمد و ....




۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

آثار نبود و کمبود معنویت در جهان

"آثار نبود و کمبود معنویت در جهان"

 این جنگها، استکبار ها ،ظلمها ،شکاف های  طبقاتی، غارت ،ثروت ملت ها و فقر عجیبی که بر بخش عظیمی از مردم دنیا حاکم است همه بر اثر نبود معنویت است ،این فساد ها و احساس پوچی ها و هرزه درایی ها و هرزه گرایی ها که در بین نسل های گوناگون انسان در سطح دنیا دارد مشاهده میشود همه بر اثر کمبود معنویت است .

صد سال پیش ،دویست سال پیش ،سیصد سال پیش کار را شروع کردن ؛ امروز نتایج تلخ آن دارد خودش  را  نشان میدهد .
مانند همه حوادث تاریخی که بلافاصله اثر آن معلوم نمی شود ،با گذشت زمان مثل بیماری های دیر بروز و دیر علاج یا بی علاج خودش را در دنیا نشان میدهد .
علی رغم ثروت انبوه و هنگفتی که امروز خیلی از کشور ها به اصطلاح پیشرفته ی دنیا دارند - این همه پول ،این همه ثروت ،این همه علم ،این همه فناوری و ریزه کاری های گوناگون علمی در زندگی بشر - بشر احساس خوشبختی ،عدالت و سعادت نمیکند و فقر ریشه کن نمیشود ؛این بر اثر کمبود معنویت است .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

رتبه سایت


پیج رنک سایت sonofman-monji.blog.ir
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

زندگی در آخرالزمان

کلیپی عالی در باره ((زندگی در آخرالزمان))  







دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 43 ثانیه 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

روش ترک خودارضایی



دریافت
مدت زمان: 12 دقیقه 18 ثانیه


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱

son of man کیست /who is son of man /پسر انسان کیست

 

«همچنان که برق از مشرق ساطع شد .تا. در مغرب ظاهر شود، ظهور پسر انسان نیز چنین خواهد شد، آن گاه نشانه پسر انسان در آسمان پدیدار شود و جمیع طوایف زمین سینه‌زنی کنند و پسر انسان را ببینند که بر ابرهای آسمان با قوت و جلال می‌آید، آسمان و زمین زایل خواهد شد، اما سخن من هرگز زایل نخواهد شد، اما از آن روز و ساعت هیچ کس اطلاع ندارد، حتی ملائکه آسمان، جز پدر من و بس، شما نیز حاضر باشید، زیرا در ساعتی که گمان نبرید پسر انسان می‌آید»
"این سخن  .بشارتی. بر ظهور امام مهدی. <<عج>> در یکی از انجیل‌ های مسیحیان است که توسط یکی از بهترین حواریون حضرت عیسی (ع) به نام «برنابا» از قول حضرت عیسی (ع) آمده است و در جا به جای آن «برنابا» از قول حضرت مسیح به آمدن پیامبری به نام محمد (ص) پس از خودش و بر ظهور منجی بشریت امام زمان (عج) بشارت داده است.
،کلمه پسر انسان،  بر طبق. تحقیق محقق آمریکایی مستر هاکس 80 بار در انجیل و ملحقات آن تکرار شده که فقط 30 مورد آن با حضرت عیسی تطبیق می‌کند و 50 مورد دیگر از نجات دهنده‌ای سخن می‌گوید که در آخر زمان ظهور و عیسی مسیح (ع) نیز با او می‌آید و از ساعت و روز ظهور او جز خدا کسی اطلاع ندارد.
هم‌چنین. با وجود. اینکه این انجیل پیش از ظهور پیامبر اکرم (ص) نوشته شده است، در بخش‌های مختلف آن از زبان حضرت عیسی (ع) به آمدن پیامبر اسلام وعده داده شده است:
«به .تحقیق همه پیامبران آمدند ،مگر رسول‌الله، آنکه زود است بعد از من بیاید ،زیرا که خدا این می‌خواهد تا که من مهیا سازم راه او را "
و همانند عقاید. مسلمانان.در انجیل «برنابا» بشارت ظهور نور حضرت محمد (ص) بر آدم پس از آفرینش وی نیز آمده است: « پس چون آدم برخواست بر قدم‌های خود، در هوا نوشته‌ای دید که مثل آفتاب می‌درخشید که نص آن " لااله الا الله و محمد رسول‌الله بود" »
پس. آدم. از خداوند می‌خواهد که معنای این کلمات را بر او روشن کند و خداوند جواب می‌دهد:
« اینکه. تو .دیدی جز .این نیست که او پسر توست، آنکه زود است بیاید به جهان بعد از این و او زود است بشود فرستاده من، آنکه از برای او آفریدم همه چیزها را، آنکه چون بیاید زود است نور بخشد جهان را»
*‌انجیل. بارنابا. به ظهور پیامبر اسلام با نام محمد (ص) اشاره کرده است.

تفاوتی. که. انجیل بارنابا با انجیل‌های دیگر دارد این است که در حالی که برخلاف انجیل یوحنا نام پیامبر گرامی اسلام به شکل احمد در آنها آورده شده است، بارها نام ایشان با لفظ محمد (ص) بیان شده است و حضرت مسیح نیز آرزوی حضور در میان امت ایشان را به شکل دعا بر زبان جاری کرده است:
« .دعا .کرد و فرمود ای .پروردگار خدای ما رحمت کن بر کسانی که به من عطا فرموده و ایشان را از جهان خلاصی ده چرا که ضرورت است که شهادت دهند بر کسانی که انجیل مرا تباه می‌کنند، ای پروردگار جواد و غنی کرامت کن به خادم خود که در میان امت پیغمبر تو باشد در روز جزا »
از. طرفی در این. انجیل .حضرت مسیح بر آمدن امام زمان از نوادگان پیامبر خاتم در زمانی که دنیا پر از ظلم و جور است و در زمانی که هیچ کس گمان ندارد بشارت داده است و بر این موضوع تاکید کرده است که از این موضوع هیچ ‌کس به جز خداوند متعال آگاهی ندارد و این کاملا منطبق با روایات ماست که در آن بیان شده حتی امام زمان (عج) نیز از زمان ظهور خویش آگاهی ندارد و از این موضوع تنها خداوند آگاه است
کمرهای خود را برای ظهور منجی بربندید

کمرهای. خود. را بسته، چراغ‌های. خود را افروخته بدارید و شما مانند کسانی باشید که انتظار آقای خود را می‌کشند که چه وقت از عروسی مراجعت کند تا هر وقت آید و در را بکوبد، بی‌درنگ در را برای او باز کنند، خوشا به حال غلامان که آقای ایشان چون آید، ایشان را بیدار یابد، پس شما نیز مستعد باشید، زیرا در ساعتی که گمان نمی‌برید، پسر انسان می‌آید.
«نقل از انجیل برنابا》

تورات ::(و نهالی از تنه یسی بیرون آمده .شاخه ای از ریشه هایش خواهد شکفت و روح خدا بر او قرار گرفت ...مسکینان را به عدالت داوری خواهد کرد و به جهت مظلومان زمین به راستی حکم خواهد کرد جهان از معرفت خداوند پر خواهد شد .)

زبور :زیرا که شریران منقطع خواهد شد و اما منتظران خداوند وارث زمین خواهند شد ...و اما حلیمان وارث زمین خواهند شد   و میراث آنان خواهد بود تا ابد الاباد .

 

 

 

 

همانگونه که خواندید son of man کسی نیست جز حجت بن حسن مهدی (ع) که عیسی بن مریم (ع)همراه با او ظهور میکند و اوست که اولین حکومت واحد جهانی را میسازد.

 

پسر انسان،یک جهان منتظراست...

 


دریافت
مدت زمان: 9 دقیقه 10 

 

حتما این فیلم رو تماشا کنید ممنون

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱

هدف زندگی

نمایش فیلم 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱